Monday, August 15, 2011

Memory :(

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
di sini Atin nk ckp...atin baru tahu bertapa rindunye atin dengan kawan2 lame kat SMK Desa Tun Hussein Onn...... 
 
mmg rindu2 yg amat lah hihi^^....sbb ape yela kat situ sejak mule msok sekolah lg kan mestilah byk kenangn kan^^...
atin nk ckp tentang kwn karib atin yg boleh atin percaya..iaitu ernest ^^...die lah kwn karib atin walo pun rapat 2 tau je..tp dlm 2 tau lah kami byk kenangan.ernest ni muke mcm cine tp jgn salah faham..die bukn cine la haha..die kadazan...die comelkan hahah.. klo ikutkan tahun 2011 ni lah yg amat bermakne hihi..walo pun kami ni berbeza budaya/agama..tp kami seperti adik beradik ^^...klo nk tau kami ni ad panggilan hihi...ernest is PENYU and me is PINGU hahah.. klo trakmark pulak,ernest-SENGAL, klo atin pulak NGENG huhu^^..xh pe2 kan hahha...hmmm nk ckp la...lepas je atin pindah atin xde sape2 dah nk berbual ngn atin....atin dh tingglkan ernest,syitah,engku dn izzati T^T...sedih mmg la sedih x kan gembira kot= =' hihi..kidding lol......
dgr kate pulak ernest dh nk pindah jauh dari kwn ...die terpakse pindah sabah balikT^T...sbb mungkin ayh die dh abis pencen tentera kot x silap la....mesti kwn2 yg lain pun sedih gk sbb ernest dh xde kat KL.....
hmmm smpai sini je la atin nk ceritekan..sbb klo cite pnjang ramai yg xkan phm punye ayat2 ni hahaha..merapu2 je ayat atin ni huuaaa^^...
bye2.....

No comments: