Friday, August 19, 2011

Sam dan DOL

SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawa maut?

DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum,lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati.  

------------------------------------------------------ 

SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu? 

DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit  


------------------------------------------------------  


SAM: Kau kata binatang peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas? 

DOL: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa ia mati dalam air!  


------------------------------------------------------  

SAM: Semalam aku nampak hantu! 

DOL: Uih! kau terkejut tak? 

SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejut tengok aku. 

DOL: Mana kau tahu? 

SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam jer....  

------------------------------------------------------  

SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa masin? 

DOL: Gula dah habis! SAM: Yang kau pergi campur garam apasal? DOL:Kan aku kata, sebab gula dah habislah  

------------------------------------------------------  

SAM: Aku tengok kau beberapa hari ini "candle light dinner" dengan bini kau, mesti dia suka. 

DOL: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar bil elektrik, api rumah aku dah kena potong!  

------------------------------------------------------  

SAM: Aku ada AIDS? mana ada... 


DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada aids, kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu... 
 
------------------------------------------------------  

SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin teruk!

DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik lagi.  

------------------------------------------------------  

SAM: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita. 

DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau,jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI"

No comments: