Tuesday, December 13, 2011

KAWAN2 KAT KL RINDU ATIN ???


Tumblr_lvt0viekwl1qc0y68o1_500_large
HOHO pe kabar semue?? sory la Atin ni dah jarang sangat nak update2 blog ni..Banyakkan orang x nk coment , tu la pasalnye atin x nk layan. Tengok chat pun sudah lah huhu..

Bw , kawan atin kat KL , ramai yang tanye 'Bile Atin nk p singgah KL ni? ' .. HUHU Atin bukan x nk pi KL tapi mak abah ni susah skit.. Abah sebuk ngn keje die .  Kalo ambik cuti potong gaji .. Tu yang payah nye.. Kawan2 pun dh sebuk pulak nak ajak atin g KLCC .. Atin On je , Tapi xkan la sorang2 je nk p KL 2.. Ishh x nak lah ... Dulu tu xpe la , rumah dekat dengan KLCC , naik LRT pun dh sampai ..Tapi skrang lain , dh dok Johor , so! payah nak g KL ..Lain la kalo ad orang tolong ambik Atin kat sini HAHA ..

Hmm pe2 pun kawan2 kat KL 2 tunggu saje la kedatangan atin kat sane k..Insyaallah kalo kat sini ade cuti , kt p KL ye...X pasti bile nye..

No comments: