Monday, January 23, 2012

Alasan Paling Famous Tak pegi SEKOLAH

Tumblr_lxuzf0tdrn1qhwy7ko1_500_large


Pergi tak sekolah tadi ? Haa pergi takk ?? (bagi yang masih bersekolah aje).. Hahha tak pergi ekhh ? Apa alasan korang tak hadir? PEMALAS .

Okay jom kita tengok dibawah.. Apa alasan yang selalu diguna pakai oleh para pelajar yang tak mahu ke sekolah yeahh ;]]

Dekat bawah ni alasan dorang kepada ibu bapa

  • Kerja sekolah tak siap
  • Macam2 sakit
  • Bangun lewat
  • Tertinggal bas

Dekat bawah pulak alasan kepada guru/kawan sekolah

  • Baju basah lagi
  • Ziarah nenek sakit
  • Sakit
Haa tol tak tu alasan selalu korang dengar ? Kalau betul tepuk tangan sama-sama

*claps claps

Entry ni hanyelah rekaan je.. Tapi ia betul berlaku dapa budak2 yg malas nk g skolah 2.. Kalau bole yg dah terbiase ponteng 2 jgn sesalu berlaku lagi..atopun xyah la bende ni berlaku..Buang la sifat2 korang yang suke ponteng 2..Jangan buat ye.. ingat pesan ni

Credit by:Azhunk 

No comments: