Friday, February 17, 2012

5 Jenis Lelaki Yang Harus Break' Up ?

Tumblr_lz97af0af21rp0u2ko1_500_large
  • Lelaki yang sering ucap kata kasih sayang tapi tak mahu atau tak bersedia untuk menjalinkan hubungan yang lebih serius walaupun awak sudah mengenalinya sudah bertahun - tahun . Ini bemakna bahawa awak bahkan yang inginkan dan dan munkin juga awak tiada kamus dalam hidup dia . //bile sebut syg je trus cair --'

  • Lelaki yang sentiasa menghubungi awak tanpa mengira waktu . Selalu nya lelaki macam tu akan mengeluarkan kata - kata manis apabila dia sangat memerlukan awak . Tetapi bila awak memerlukannya , dia langsung tak muncul atau beri banyak alasan untuk mengelakkan dari awak . //kt kene jimat kredit tau

  • Lelaki yang selalu mengajak awak keluar hanya sebagai teman tapi mesra . Kemana saja awak berdua . Ibarat merpati sejoli la konon pada pandangan orang . Malangnya hati lelaki tu tak terdetik langsung untuk mengisi anda dalam ruang hatinya yang dah lama kosong . Jangan buang masa dengan laki cenggitu . //suruh dia belanja je

  • Lelaki yang sudah punya kekasih , tetapi tetap mahukan awak //tamak betul . Selalunya lelaki macam ni ramai awek/girlsfriend tapi sekadar tapi sekadar memenuhi nafsunya . 

  • Lelaki yang anggap dirinya sentiasa betul . Pandangan atau setiap perkara yang awak buat salah pada mata atau pandaangan dia . Selalunya jalinkan hubungan dengan lelaki macam ni , awak akan sering dimarah atau ditengking kononnya awak saja yang bersalah dalam sesuatu hal . //ego la kut . Hal kecikpun nak dibesarkan . 

 kredit by tentang cta

2 comments:

ciksukaberangan said...

betol3. laki camni patot ditinggalkan. haha. kejam je ayat --''

Atin Tory said...

haha ..yeah that right ...
memang selalu berlaku an..
tu la . laki ni tamak sgt >_<