Friday, February 17, 2012

Nak Cek Berat Blog?

Follow [ k a w a i i s e c r e t s . me ] for more kawaii photos ♥
Ade junior ni tanya " akak Atin , macam mana nak tengok berat blog ni ? . pasal blog sy macam banyak sangat la >_< bile sy pegi blog akak Atin , cepat pulak ?? " hmmm -'-


Aiii memang nye blog korang tu lembab sangat ke ? berat macam batu pun ade gak HIHI ... Kalau dah agak - agak lembab nak loadingnye , meh korang tengok berat Blog korang tu ye .. Agak2 ade tak sampai mencecah 1000 kg?? >_<

Untuk timbang blog korang sila CLICK bawah ni

Website Speed Test 


1.  Taruk link blog korang ye
2. Then click
KLICK untuk besarkan


KLICK untuk besarkan


3.  Haa , tengok la betapa beratnya blog Atin >_<

1 comment:

Nurul Hidayah said...

Pepagi hari mencari cara timbang blog :).. membawa Nurul ke blog Atin Tory.. Thanks for sharing^^