Sunday, June 3, 2012

Freebies : B1A4 Headers

Tumblr_m4zootja1l1qegc9mo1_500_large

Hye BANA ! hehe , macam atin pulak nak masuk ke bana pulak , xdelah atin saja nak bagi BANA freebies header . Sebab atin pun minat B1A4 >< . oklah atin nak kasi ni . Kalau tak cantik jangan pedikan lah ye hihi . Nak credit? tak payah lah >< tapi kene komen ye . 






http://i.imgur.com/YkVRy.png




http://i.imgur.com/lXQ2z.png




http://i.imgur.com/5lNbv.png




http://i.imgur.com/TUTws.png




http://i.imgur.com/10H9B.png




http://i.imgur.com/verU0.png




http://i.imgur.com/kdbOl.png




http://i.imgur.com/XgnP7.png




tu je . Maaf la yang CNU xde -;- atin tak dapat cari photo yang sesuai . 

12 comments:

Lyn said...

Lyn ambik satu yer..

JayRyan'sBlog said...

Nice Post...Thanks for sharing....

JayRyan'sBlog was inviting you to be a Guest Post Author..

Thank you so much.

-jayryan09-

makhluk spesies manusia said...

saya amek satu header yea..thank very much.. :)

tieyha_inspirit said...

hyee !! sy ambik 1 ea .. btw thx

Atin Tory said...

@tieyha_inspirit ; ok ambiklah ^^

Miich said...

Saya ambil satu yea :)

Atin Tory said...

@miichi : boleh :D ambiklah hihi ^^

intan nursyafiqah said...

atin intan nk ni...tpi x leh bsar kn knpa????

Atin Tory said...

@intan; Ape yg xleh besarkannye? --'mungkin kmu kene copy link header tu la .. ato klo nk bebarkan kat header{ tu kmu tmbahlah lebar n tinggi ..

tieyha_melodies said...

ambik satu :D

Achik Mumui said...

saya ambik satu yeah :D mekasih

Aqilah said...

Wah!! B1A4 .. saya amik satu..