Friday, July 13, 2012

Actor 123 Yo My HeartBeat ;-;


Tumblr_m6om5w1mr51rni6y9o1_500_large
Hye hye hye! how are you? OK? how about you? ok? and the last , how are you? >< LOL Apelah yang aku speaking ni >< macamlah betul sangat Oh My English School  !!>< Aigoo -;- malas pulak nak buat keje sekolah ni >< sejak akhir-akhir ni ada je kerja sekolah nak buat , tapi tak buat jugak . Nampak sangat aku ni PEMALAS >< . 

Aku asik pikir , bilalah , bila , bilah nak tengok kau kat SBS or KBS >< LOL .. Maksud aku , si jejaka kacak yang pertama aku suka . Siapa tu? hmm agak-agak nak terang tu tak payahlah , terus je k . Tu haa kat ats tu siapa lagi >< kalau bukan si cute actor jung il woo lol XD . Aigoo comelnye tengok smile kat aku ke? LOL >< . 

Jung-il-woo_large

Agak-agak Tory marah tak? LOL hahaha . Buat apa nak pikir benda yang tak logik >< . Aku kan cuma angan-angan yang Tory ni husband aku? >< Tapikan bulan october dia nak datang . Alooo -;- menyesalnye tak pergi , nak tengok face to face , baru puas --' . Yang husband ke-2345 *cehh >< atas ni haa . Tu husband aku yang ke-2345 hahaha . baru tau ke? LOL Yelah aku kan tak penah nak tunjuk gambar dia kat sini . Saja je tak nak tunjuk . Yela, kan kat blog ni penuh je ngan kpop . So yang actor tak termasukkan? Tu yang aku tak taruk hihi . Kalau ikutkan jung il woo ni memang nakal >< macam Tory aku , LOL . Aik? asal lah la semua husband aku nakal-nakal? --' Ahh maybe aku ni memang suka gelak kot hahaha .

Yooseungho47_large

Ehh! ehh! husband aku yang terakhir ni pulak >< Tak tau la . asik tido je keje die . Dah tahu dah lama yang berlakun , ni lah keje die , asik mengorok je >_< Taulah paling muda >< . Sebaya pulak ngan umur abang aku , berapa? 1993 >< pehh macam tak percaya je sama umur ngan abang aku yang askar tu >< LOL . Aishhh bangun bangun bangun . Malu muka tu nampak dek orang lain hihi . LOL Agak-agak muka dah cute . Macam mana pulak kalau muka husband aku yang terakhir ni bangun? Agak agak? 

Tumblr_m1fuo9l3sm1qb53xjo1_500_large

Omooo ==' malunya >< . Macam ni dia sempat lagi nak snap? hahaah  . Serabut rambut dia . Kan dah tak handsome ==' 
Ok . Habis cerita pasal actor aku yang dua orang ni >< . Sekarang! aku nak tengok Music Bank >< Bye2 ..



4 comments:

intan nursyafiqah said...

waa....best cita atin...hehe...dua2 plkon ni intan suka gak ensem...hehehe

Atin Tory said...

@intan : LOL >< haha same ke? hihi actor utama atin 2 org jejaka kacak atas tula hihi . mmg tu lah actor atin paling minat . tp tulah dh handsome>< tp x byk sgt tawaran berlakun .. klo byk belakun mmg atin akan bli drama dorg tu LOL ><

kiru magu said...

haha,hensemkan jung il woo?mmg pun XD

Atin Tory said...

@kiru magu : hehe >_<